sobota, 30 sierpnia 2014

My figure is ready! Chechen war 1994

Witam, figurka została pomalowana. Najpierw całość pokryłem czarnym podkładem, potem za pomocą farb akrylowych pactra naniosłem odpowiednie barwy na mundur. Cieniowanie wykonałem za pomocą farb olejnych. Na sam koniec pomalowałem twarz, również akrylami a następnie wykończyłem ją farbami olejnymi. Powoli także zabieram się za podstawkę, dzisiaj wykonałem podstawę, grunt za pomocą gipsu i wszelakich farfocli takich jak mech, piasek, drobne kamyczki, które znalazłem w lesie. Ustawiłem wstępnie do przymiarki kilka gałęzi. Teraz czekam aż gips zaschnie, zeszlifuję miejscami zbyt ziarnistą fakturę i pokryję całość czarną farbą w sprayu. Brzegi podstawki oczywiście w wersji ,,na roboczo" :D . Na koniec wszystko wyczyszczę i pomaluję :) . To tyle na dziś, życzę spokojnego ostatniego weekendu września i tym którzy jak ja już w poniedziałek idą do szkoły :/ życzę powodzenia i wytrwałości :D. Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz