czwartek, 14 sierpnia 2014

Marsz szlakiem pierwszej kompanii kadrowej 2014

Witam ! Wczoraj wróciłem z wyprawy do małopolski- z marszu szlakiem pierwszej kompanii kadrowej . Cała podróż zajęła mi 10 dni, natomiast sam Marsz 5 dni. Wyruszyliśmy z krakowskich oleandrów dnia 6 sierpnia o godzinie 4 rano , tak jak zrobili to żołnierze wraz z Józefem Piłsudskim na czele równe 100 lat temu. Naszym celem były Kielce, czyli 150 km drogi z Krakowa. Każdego dnia pokonywaliśmy około 30 km w deszczu błocie i upale, było ciężko, głód dawał się we znaki, ale było warto :D . W tym roku szło nas około 500 ludzi zrzeszonych w formacjach ZS i OSW Strzelec. Każdy umundurowany i przyszykowany na każdy z możliwych scenariuszy. Z mojego rodzinnego miasta pojechała ekipa 6 osób. Oczywiście daliśmy radę, był to mój drugi marsz, za rok trzeci i odznaka :) . W związku z wymarszem zawiesiłem swoje prace modelarskie, lecz dzisiaj zabieram się do pracy :) . Póki co dodaję sporo zdjęć, myślę , że mogą was zaciekawić , a może i nawet zachęcić do udziału w marszu za rok, naprawdę warto, wspaniali ludzie patrioci, klimat tamtejszych wydarzeń i unoszący się w powietrzu duch naszego wspaniałego przywódcy Józefa Piłsudskiego. Starczy tego gadania, czas na zdjęcia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz