piątek, 29 sierpnia 2014

War in Chechnya 1994, scratch and sculpting 1:35

Witam ! Dawno nic nie pokazywałem, ale oczywiście nie zmarnowałem na leniuchowanie ostatnich dni wakacji :). Znalazłem bardzo ciekawe zdjęcie w internecie przedstawiające rosyjskiego żołnierza grającego na znalezionym w czeczeńskim lesie pianinie. Zdjęcie zostało wykonane podczas pierwszej wojny czeczeńskiej w roku 1994-prawdopodobnie. Fotografia zainspirowała mnie do stworzenia takiej właśnie mini dioramy przedstawiającej tą scenę. Niestety nigdzie na rynku modelarskim nie mogłem znaleźć podobnej-chociaż w 50 % figurki, więc zmuszony byłem wykonać ją samemu z masy utwardzalnej miliput. Jest to moja pierwsza próba rzeźbienia takiej figurki, myślę, że nie jest najgorzej, oczywiście moja figurka ma wiele wad, których jestem świadom, ale kiedyś trzeba w końcu zacząć i spróbować, mam nadzieję, że z kolejnymi będzie lepiej i lepiej :). Zrobiłem także zdjęcie porównawcze mojej figurki z fotografią, są w miarę podobne, niestety zrobiłem zdjęcie ze złej perspektywy stąd pozy nie wyglądają identycznie. Jeszcze czeka mnie kilka szlifów i poprawek i zaczynam malować, następnie muszę wystrugać pianino. Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz