poniedziałek, 1 września 2014

Chcechen war 1994 is finished !

Witam ! Moja diorama jest gotowa. Na samym początku wyjaśnię , co miałem na celu tworząc tą dioramę. Otóż nie zależało mi na dokładnym odtworzeniu sceny z fotografii, chciałem przedstawić coś podobnego, na ten właśnie wzór, chciałem przedstawić odrobinę tajemniczości i magii w tej oto scenie, stąd odbiegłem od zdjęcia na którym się wzorowałem i dodałem kilka własnych dodatków takich jak liście, które przykrył szmat czasu oraz brudna wojna, resztki stopniałego śniegu, gałęzie i mech. Sceneria została zmieniona przeze mnie, tak jak figurka która zdecydowanie odbiega od oryginału, nie zgadza się broń na plecach oraz ustawienie figurki. Nie chciałem bowiem stworzyć czegoś identycznego, chciałem przedstawić jakąś formę smutku, chwilę zadumy i tajemniczości . Po tych kilku słowach wstępu prezentuję wam zdjęcia. Pozdrawiam :).

2 komentarze: