niedziela, 20 lipca 2014

M113 is finishied !

Witam ! Model został ukończony dzisiaj. Niestety nie udało mi się zaprezentować wam poszczególnych kroków z malowania z powodu braku aparatu. Tak więc pozostaje mi tylko zaprezentować wam gotowy model :) . Po sklejeniu modelu położyłem na całość czarny podkład farbą w sprayu. Na to poszła baza pactry, którą stopniowo rozjaśniałem przez dodania jaśniejszego odcienia. Wszystko zabezpieczyłem lakierem i położyłem filtry, na to lakier i kalkomania. Następnie wash obicia no i weathering- pigmenty mig i ak rozcieńczane whie spiritem. Dodałem również kilka dodatków, w postaci kartonów-wydrukowałem sobie siatki prostopadłościanów , które narysowałem na paincie - zainspirowały mnie do tego zdjęcia z epoki :) A oto galeria, w razie pytań proszę śmiało pisać w komentarzach :D .Pozdrawiam ! Zapowiedz kolejnego projektu przedstawię na dniach :)

2 komentarze:

  1. Very nice model. I have this version of the M-113 from Tamiya and your post will be very helpful for me when I will start the kit.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you friend :) I wish you success in your work !

    OdpowiedzUsuń