środa, 16 lipca 2014

M 113 Vietnam 1:35 part 1

Witam ! W końcu doszła do mnie paczka :) Tak jak zapowiadałem, postaram się zrobić warsztat przedstawiający postęp moich prac. Cóż po otworzeniu pudełka z modelem zaskoczyła mnie jakość wyprasek i dokładność poszczególnych części, mimo iż zestaw ma już swoje lata jest naprawdę dobrze zrobiony, w środku znajduje się nawet imitacja siatki drucianej z białego plastiku-widoczna jest na obrazku opakowania. Model posiada również wnętrze całkowicie wyposażone, ale nie będę go montował, skupię się na zewnętrznej części modelu. Bałem się trochę o gąsienice ale po obejrzeniu tych zestawowych odetchnąłem ponieważ są naprawdę dobrej jakości , mimo iż są gumowe. W zestawie znajdują się również 3 figurki, idealne do dioramy. I to wszystko oferuje nam tamiya w swoim zestawie za niecałe 70 zł :D Kupiłem również tak jak już wcześniej mówiłem zestaw blaszek firmy eduard oraz płyn ak White spirit, do tej pory stosowałem terpentynę, mam nadzieję że z ws praca będzie lepsza :D Zakupiłem także płyn ak kursk summer earth oraz pigment light dust mig productions :) Wszystko oczywiście do mojego m113 . A więc zabieram się do pracy, której mało nie będzie, szczególnie jeżeli chodzi o blachy, żmudna praca :/ Myślę że jeszcze w tym tygodniu pojawi się kolejna aktualizacja z postępu prac :D Oto kilka zdjęć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz