środa, 9 lipca 2014

M-113 1:35

Od następnego tygodnia rozpoczynam mój nowy projekt , tematyka tym razem będzie nieco inna, bo zasięgnę po model z epoki współczesnej, a mianowicie M-113 z okresu walk w Vietnamie. Zestawem podstawowym będzie dla mnie zestaw tamiyi-numer 35135 . Wspomagać będę się zestawem blaszek Eduard numer 35401, dedykowanym właśnie do tego modelu. Inspiracją do stworzenia modelu z tak nietypowego jak dla mnie okresu działań wojennych jest wspaniały model autorstwa Adama Wildera. Pozwolę zamieścić kilka zdjęć tego wspaniałego dzieła. Absolutne mistrzostwo świata, nie do skopiowania :D. Myślę, że uda mi się pokazywać co jakiś czas postęp moich prac, z blaszkami łatwo nie będzie, trochę czasu mi to zajmie :) . Pozdrawiam i do usłyszenia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz