poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Tiger II Porshe Turret Tamiya 1:35

Dawno nic nie prezentowałem, niestety związane jest to z moim egzaminem na prawo jazdy, do tego dochodzi nauka i moje drugie hobby siłownia. W związku z tym nie mam czasu na modelarstwo, ale każdą wolną chwilę staram się chociaż w malej części poświęcić na modelowanie. Efektem mozolnego dłubania jest... Tiger II Porshe Turret Tamiya 1:35 . Stary jak świat zestaw tamiyi w skali 1:35. Zestaw wzbogacony o dodatki fototrawione abera, lufę jordi oraz linę holowniczą i magic tracki firmy dragon , które ,,załatwił" mi mój forumowy kolega Grzesiek-wielkie dzięki ! :D . Jeżeli chodzi o malowanie to niestety poszedłem w sf... Dodatkowo wykonałem małą dioramę pod model. Drewniana podstawka to stara miska na orzechy, którą moja mama chciała wyrzucić , ale całe szczęście zorientowałem się w porę i ,,uratowałem'' ją od śmierci w śmietniku :D .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz