wtorek, 22 kwietnia 2014

No i zdane ! :D

Dzisiaj podszedłem po raz pierwszy do egzaminu teoretycznego na prawo jazdy i ku mojemu zdziwieniu zdałem za pierwszym razem ! Nie do końca wierzyłem w to że uda mi się to zrobić za pierwszym razem, robiłem dużo testów, ale że baza pytań wynosi obecnie około 8.000 pytań i większość z nich jest skomplikowana i trudna więc bardzo możliwe było to że zdam dopiero za drugim czy też trzecim razem. Ale koniec końców się udało :D Teraz w poniedziałek czeka mnie egzamin praktyczny, trzymajcie za mnie kciuki ! Ważne jest to nie tylko dlatego, że będę mógł w końcu jeździć samochodem i być niezależnym od transportu komunikacją miejską, ale też będę miał więcej czasu na modelarstwo i w końcu rozpocznę jakieś nowe projekty :). Pozdrawiam ! P.S oj przydałby się taki samochód heh, marzenie póki co :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz