sobota, 11 kwietnia 2015

My article in newspaper ,,Super Model" !!!

Witam ! Dzisiaj otrzymałem gazetę modelarską ,,super model" prosto z wydruku. Znajduje się w niej mój artykuł dotyczący budowy radzieckiego ciągnika ATS-712 w dość nietypowej jak dla mnie skali 1:72. Jest to część pierwsza mojego warsztatu w tej gazecie, znajdziecie w niej dokładny opis zawartości pudełka ,tzw. inbox oraz charakterystykę części i poziomu wykonania elementów. W kolejnych częściach znajdziecie przebieg działań z procesu sklejania i malowania. Jestem naprawdę dumny z siebie i wdzięczny redakcji za możliwość napisania swojego artykułu. Jest to najbardziej znana gazeta modelarska w Polsce. Ma ona również duży popyt za granicą, Czechy, Niemcy, Słowacja... Kilka zdjęć mojego artykułu .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz