wtorek, 11 listopada 2014

,,Piekło na wschodzie" , german soldier, Ungarn 1945

Witam ! Z racji tego iż byłem chory, sporą część wolnego czasu, którą spędziłem w domu, wykorzystałem na stworzenie takiej oto dioramy. Do wykonania owej podstawki zainspirowała mnie książka pt. ,,Ludzie ze stali", która w jednym z głównych rozdziałów opowiada o losach niemieckiego korpusu pancernego SS podczas operacji ,,wiosenne przebudzenie" , która miała miejsce na przełomie lutego i marca 1945 roku na terenie Węgier. Diorama jest prosta i bez żadnych fajerwerków, postanowiłem się natomiast skupić na malowaniu figurki, do których niestety nie mam ręki :/ Wyszło jak wyszło , pozostaje mi tylko zostawić wam pracę do oceny :) Pozdrawiam !

1 komentarz:

  1. Not bad, not bad at all. Fine and intriguing detail, that dark red stain in the left corner... blood trail, I guess.
    PS - Hope you feel better now, and the sick is gone.
    Chris

    OdpowiedzUsuń