sobota, 2 czerwca 2012

Rozbity t-34/76

Witam ! Chciałbym przedstawić wam swój najnowszy model firmy Hobby Boss w skali 1;48.
Model wraku powstał zupełnie przez przypadek, otóż na półce znalazłem pewnego dnia swój stary model i postanowiłem go odnowić. Tradycyjnie wrzuciłem go do cleanuxa, po wyjęciu okazało się, że połowa części się połamała, więc postanowiłem przerobić go we wrak. Uciąłem część pancerza, zdemolowałem silnik. Zestawowe błotniki urwałem i dorobiłem je z puszki. Model pomalowałem rdzawymi odcieniami oraz pigmentami Vallejo. Po skończeniu modelu zabrałem się za podstawkę. Bruk to płyta kartonowo Wiem że nie jest on idealny, jest to mój pierwszy w życiu wrak, mam nadzięję, że się spodoba. Muszę powiedzieć, że stworzenie zwykłego modelu jest o niebo łatwiejsze.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz